Zezwolenie na zjazd z drogi gminnej

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

  • wniosek
  • pełnomocnictwo imienne wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej – w przypadku ustanowienia pełnomocnika,
  • mapa  w skali 1 : 500 lub 1 : 1000 z zaznaczoną lokalizacją zjazdu.

 

Miejsce złożenia dokumentów:

Wójt Gminy Skulsk z siedzibą w Urzędzie Gminy w Skulsku, ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk.

Opłaty:

Nie podlega opłacie skarbowej.

Termin i sposób załatwienia:

Wydanie decyzji  następuje w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku.

Podstawa prawna:

  • Art. 29 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020, poz. 470 ze zm.), § 79 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne  i ich usytuowanie (Dz.U. 2016, poz. 124 ze zm.)  oraz art. 104 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.)

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Wójta Gminy Skulsk.