- I. CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia jest dostawa dźwigu w celu realizacji zadania pn. „Przebudowa Biblioteki Publicznej Gminy Skulsk”.
- II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wariant 1:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dźwigu w ramach zadania pn. „Przebudowa Biblioteki Publicznej Gminy Skulsk” o wymaganiach minimalnych:
Dane podstawowe:
- Udźwig 630 kg, 8 osób,
- Prędkość – 1 m/s,
- Wysokość podnoszenia około 5 m,
- Ilość dojść / przystanków: 3 / 3,
- dźwig w konstrukcji samonośnej, elektryczny,
Napęd:
-Typ: elektryczny, trójfazowy silnik synchroniczny, ze zintegrowanym kołem ciernym,
wykonanym z odlewu odpornego na ścieranie. Podwójny układ hamulców
elektromagnetycznych. Okładziny szczęk hamulcowych wykonane z materiału
niezawierającego azbestu. Ręczne luzowanie hamulców w sytuacjach awaryjnych.
- Model: Ziehl – Abegg,
- Moc wyjściowa napędu: 4,3 kW,
- Prąd znamionowy: 11 A,
- Zasilanie napędu: 3 x 400 V, 50 Hz,
- Oświetlenie: 230 V, 50 Hz,
- Położenie napędu: izolowany wibracyjnie zespół napędowy mocowany bezpośrednio
do prowadnic w nadszybiu i ściany szybu, po stronie przeciwwagi – brak konieczności budowy maszynowni.
1
Podzespoły mechaniczne:
- Przeciwwaga – ramowa,
- Prowadnice – do prowadnic kabinowych i przeciwwagowych zastosowano specjalne profile stalowe o powierzchniach ślizgowych frezowanych.
- Liny – TSR śred. 6,7 mm, szwajcarskiej firmy Brugg. Zastosowanie odpowiedniej ilości lin z zawieszeniem elestomerowym zapewnia równomierne obciążenie układu
linowego oraz minimalne ich wydłużenie. Układ linowy wykonany jest z przełożeniem
2:1.
Kabina:
- Wymiary: szerokość 1100 mm x głębokość 1400 mm x wysokość 2100 mm,
- Układ: przelotowa,
- Konstrukcja (słupy, cokoły): blacha AISI 430 K240,
- Wentylacja: grawitacyjna,
- Aranżacja: standard – Szary,
- Wypełnienie ścian: blacha lakierowana,
- Sufit: blacha laminowana kolor czarny,
- Oświetlenie: LED 4 punkty,
- Podłoga: wykładzina antypoślizgowa, trudnościeralna szara ,
- Lustro,
- Poręcz: na bocznej ścianie, naprzeciwko panleu dyspozycji, stall nierdzewna
szczotkowanej,
- Panel dyspozycji: pionowy, wykonany z blachy AISI 430 K240,
Wysokiej klasy przyciski okrągłe podświetlane na kolor czerwony,
Wyświetlacz Multikolor,
Tabliczka znamionowa z zintegrowanym oświetleniem i logiem
klienta.
Drzwi kabinowe:
- Wymiary: 900 x 2000 mm,
- Producent: Wittur,
- Typ: Augusta, 2 panelowe teleskopowe,
- Wykonanie: stal nierdzewna szlifowana,
Drzwi szybowe:
- Wymiary: 900 x 2000 mm,
- Producent: PRISMA,
- Typ: Similinox F12PPS Prisma,
- Wykonanie: stal nierdzewna lub stal plastyfikowana,
- Sygnalizacja przystankowa: na każdym przystanku kaseta ze stali nierdzewnej
szczotkowanej wyposażona w przycisk z podświetleniem
oraz piętrowskazywacz.
Sterowanie:
- Typ: mikroprocesorowe, „otwarte”,
- Rodzaj: zbiorcze dół,
2
- Sterownik: Arkel ARCODE,
- Panel jazd kontrolnych: w ościeżnicy,
- Zjazd awaryjny: standard – zjazd do najbliższego przystanku.
Wyposażenie układu sterowania:
- Standardowe: Dzwonek alarmowy na dachu kabiny, Gong w kabinie,
Czujnik przeciążenia kabiny,
Dwa przyciski bezpieczeństwa stop w szybie,
Łączność głosowa (moduł GSM) kabina,
W standardzie oświetlenie szybu,
Automatyczne wyłączenie oświetlenia w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji,
Zjazd pożarowy wymaga doprowadzenia sygnału pożarowego do
dźwigu oraz wymaga podtrzymania zasilania dźwigu do momentu
jego zjazdu na przystanek podstawowy.
Awizacja głosowa.
Wariant 2:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu w ramach zadania pn. „Przebudowa Biblioteki Publicznej Gminy Skulsk” o wymaganiach minimalnych:
Dane podstawowe:
- Udźwig 630 kg, 8 osób,
- Prędkość – 1 m/s,
- Wysokość podnoszenia około 5 m,
- Ilość dojść / przystanków: 3 / 3,
- dźwig w konstrukcji samonośnej, elektryczny,
Napęd:
-Typ: elektryczny, trójfazowy silnik synchroniczny, ze zintegrowanym kołem ciernym,
wykonanym z odlewu odpornego na ścieranie. Podwójny układ hamulców
elektromagnetycznych. Okładziny szczęk hamulcowych wykonane z materiału
niezawierającego azbestu. Ręczne luzowanie hamulców w sytuacjach awaryjnych.
- Model: Ziehl – Abegg,
- Moc wyjściowa napędu: 4,3 kW,
- Prąd znamionowy: 11 A,
- Zasilanie napędu: 3 x 400 V, 50 Hz,
- Oświetlenie: 230 V, 50 Hz,
- Położenie napędu: izolowany wibracyjnie zespół napędowy mocowany bezpośrednio
do prowadnic w nadszybiu i ściany szybu, po stronie przeciwwagi – brak konieczności budowy maszynowni.
1
Podzespoły mechaniczne:
- Przeciwwaga – ramowa,
- Prowadnice – do prowadnic kabinowych i przeciwwagowych zastosowano specjalne profile stalowe o powierzchniach ślizgowych frezowanych.
- Liny – TSR śred. 6,7 mm, szwajcarskiej firmy Brugg. Zastosowanie odpowiedniej ilości lin z zawieszeniem elestomerowym zapewnia równomierne obciążenie układu
linowego oraz minimalne ich wydłużenie. Układ linowy wykonany jest z przełożeniem
2:1.
Kabina:
- Wymiary: szerokość 1100 mm x głębokość 1400 mm x wysokość 2100 mm,
- Układ: przelotowa,
- Konstrukcja (słupy, cokoły): blacha AISI 430 K240,
- Wentylacja: grawitacyjna,
- Aranżacja: standard – Szary,
- Wypełnienie ścian: blacha lakierowana,
- Sufit: blacha laminowana kolor czarny,
- Oświetlenie: LED 4 punkty,
- Podłoga: wykładzina antypoślizgowa, trudnościeralna szara ,
- Lustro,
- Poręcz: na bocznej ścianie, naprzeciwko panelu dyspozycji, stall nierdzewna
szczotkowanej,
- Panel dyspozycji: pionowy, wykonany z blachy AISI 430 K240,
Wysokiej klasy przyciski okrągłe podświetlane na kolor czerwony,
Wyświetlacz Multikolor,
Tabliczka znamionowa z zintegrowanym oświetleniem i logiem
klienta.
Drzwi kabinowe:
- Wymiary: 900 x 2000 mm,
- Producent: Wittur,
- Typ: Augusta, 2 panelowe teleskopowe,
- Wykonanie: stal nierdzewna szlifowana,
Drzwi szybowe:
- Wymiary: 900 x 2000 mm,
- Producent: PRISMA,
- Typ: Similinox F12PPS Prisma,
- Wykonanie: stal nierdzewna lub stal plastyfikowana,
- Sygnalizacja przystankowa: na każdym przystanku kaseta ze stali nierdzewnej
szczotkowanej wyposażona w przycisk z podświetleniem
oraz piętrowskazywacz.
Sterowanie:
- Typ: mikroprocesorowe, „otwarte”,
- Rodzaj: zbiorcze dół,
2
- Sterownik: Arkel ARCODE,
- Panel jazd kontrolnych: w ościeżnicy,
- Zjazd awaryjny: standard – zjazd do najbliższego przystanku.
Wyposażenie układu sterowania:
- Standardowe: Dzwonek alarmowy na dachu kabiny, Gong w kabinie,
Czujnik przeciążenia kabiny,
Dwa przyciski bezpieczeństwa stop w szybie,
Łączność głosowa (moduł GSM) kabina,
W standardzie oświetlenie szybu,
Automatyczne wyłączenie oświetlenia w kabinie po zrealizowaniu dyspozycji,
Zjazd pożarowy wymaga doprowadzenia sygnału pożarowego do dźwigu oraz wymaga podtrzymania zasilania dźwigu do momentu jego zjazdu na przystanek podstawowy. Awizacja głosowa.
Montaż DŹWIGU w roku 2022 w terminie wskazanym przez Inwestora.